 |
Arena Gladiatorów Forum o sesjach w AG
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brackii
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z lasu na pustyni koło lodowca
|
Wysłany: Czw 15:22, 23 Sie 2007 Temat postu: Ekwipunek i umiejętności |
|
|
Ekwipunek:
Miecz – prosta broń do walki wręcz
Miecz Pustyni – miecze tworzone tak że nigdy się nie tępią
Szaty pustyni – lekka zbroja która broni przed ciepłem
Tarcza – tarcza zajmuje całą rękę
Krótki łuk – lekka broń dystansowa zajmuje rękę
Zbroja pustynna – ciężka zbroja używana przez ludzi pustyni
Miecz ziemi – potężny artefakt który może dzierżyć tylko najwyższy dowódca
Honory władcy – dowódcy z tymi honorami są o wiele potężniejszymi wojownikami
Puklerz – jest to mała tarcza która jest przyczepiana do ręki dzięki czemu nie zajmuje jej
Ostrze pustyni – potężny oręż przyznawany najpotężniejszym czempionom
Sztandar – traktowany jak miecz przy starciach, dzięki niemu wojownicy mają więcej odwagi
Azarius – potężny artefakt magiczny stosowany przez magów
Łuk - średnia broń dystansowa
Sztylet – lekka broń do walki w zwarciu
Włócznia strachu – przerażający oręż zrobiony przez pradawnych którzy stworzyli niszczycieli
Dodatkowy pancerz – wzmacnia się nim konstrukcje mechaniczne
Dwuręczny miecz – dobra broń do walki wręcz
Zbroja strażnika – średnia zbroja wykorzystywana przez gwardie
Ciężka zbroja – pełna zbroja płytowa
Miecz Arenalu – potężny artefakt przekazywany wielkim dowódcom
Kusza – ciężka broń dystansowa
Lekka zbroja – a co tu opisywać?
Głazy – wielki kamień
Szata martwych – szaty noszone przez najwyższych nekromantów
Maska umarłych – maska zwiększająca siłę właściciela
Wielki miecz – potężna broń do walki wręcz
Szpony – wielkie pazury używane do rozdzierania przeciwników
Kosiarz ludzi – wielka kosa napełniona złą energią
Ostrze Nadgarstkowe – Wprawni zabójcy używają ostrzy wysuwanych z specjalnie zaprojektowanych pokrowców w okolicy nadgarstka.
Włócznia – broń drzewcowa stosowana głównie do zatrzymywania szarży.
Szczękołapy – Metalowa konstrukcja przygotowana przez goblińskich inżynierów, Ciężkie i ostre stanowią dobrą broń
Topór – obuchowa broń do walki wręcz
Wolaf – jednostka dosiada wilko-podobną kreaturę dzięki której szybciej się przemieszcza na polu bitwy oraz sam Wolaf jest groźną bestią
Włócznie do rzucania – broń drzewcowa przystosowana do miotana jej na długie dystanse, jeśli ktoś jest celny to broń ta jest naprawdę zabójcza
Orkowy Pancerz – lekka zbroja przystosowana do noszenia przez orków
Mekaniak – goblin wsiada do mekaniaka który uzbrojony jest w szczękłapy
Ciężka Orkowa Zbroja – Ciężka zbroja przystosowana do noszenia przez orków
Szpony Przodków – potężny artefakt który jest też wyśmienitą bronią, są to pół metrowej długości szpony bestii przymocowane do nadgarstku wojownika.
Demoniczny Topór – Wielki topór który został zaklęty przez demony aby siać zniszczenie i przerażać wrogów
Wielki Topór – Topór używany przez doświadczonych wojowników
Ikona Hordy – Flaga Hordy noszona na plecach zwiększa morale armii
Młot Dusz – Potężny artefakt w którym zaklęte zostały dusze przodków
Wielkie Szpony – jeszcze większa i odporniejsza wersja szponów
Kolce – Kolce które dziurawią cel, nie ważne czy atakuje czy się broni
Elektro-ramie – potężne mechaniczne ramie które bez problemu może zgnieść ludzkie ciało
Celownik Optyczny – zwiększa celność ciosów
Miotacz Strzałek – działa jak kusza, jest montowany na korpusie jednostki
Piaszczyste Pięści – Wielkie pięści golema piaskowego są straszliwą bronią
Miecz Bogów – potężny miecz używany przez anioły
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Brackii dnia Sob 22:57, 05 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Brackii
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z lasu na pustyni koło lodowca
|
Wysłany: Czw 16:26, 23 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Umiejętności:
Szaleńczy atak – umiejętność ta pozwala na wytrzymanie ran które normalnego człowieka by dawno zabiły
Aura inspiracji – aura inspirująca wszystkich do lepszej walki
Odporność – jednostka jest odporna na warunki klimatyczne oraz większość mniejszych ran
Drużyna dowodzenia – jednostka może prowadzić drużynę dowodzenia składającą się z czterech jednostek specjalnych
Weteran – wzmacnia fizycznie i psychicznie daną jednostkę
Leczenie – umiejętność ta ratuje część rannych jednostek po walce
Zwiększone morale – cała armia ma większe morale
„Do Broni!” – ludzie potrafią walczyć dłużej niż normalnie przy widoku swego sztandaru
Osłabione morale – jednostki potrafią przerażać wrogów a nawet zmuszać ich do ucieczki
Powalenie – mag używając swych zdolności potrafi powalić całe oddziały
Wojna umysłów – przerażająca moc dzięki której mogą kontrolować umysły innych
Maskowanie się – umiejętność pozwalająca na otrzymywanie znacznie mniejszych strat podczas walki ponieważ są praktycznie niewidoczni
Słowo króla – umiejętność która wzmacnia morale
Modlitwa – wzmacnia wytrzymałość oddziałów żywych
Święte słowo – święte słowo potrafi czasem nawet wskrzeszać martwych
Ożywienie – po walce można odzyskać część szkieletów
Uśpienie – część ludzi są podatni na uśpienie
Niematerialność – istoty są niewrażliwe na strzały i bełty
Wiedza pradawnych – postać posiada ogromną wiedze o starożytnych rytuałach, Każda jednostka w armii z tą umiejętnością zwiększa przypływ Varium na turę o 5
Trucizna – Jednostka może zatruć cel ataku powodując jego śmierć
Lot – jednostka może latać co zmniejsza prawdopodobieństwo na trafienie jednostki z broni dystansowej oraz uniemożliwia zabicie jednostki wręcz podczas lotu.
Regeneracja – Działa jak Leczenie ale tylko na danej jednostce
Berserker – Jednostka wpada w szał bitewny co zwiększa jej wytrzymałość
Błyskawica – jednostka potrafi przywołać błyskawicę która razi przeciwników
Eteryczne Wilki – jednostka potrafi przywołać eteryczne wilki które walczą po jej stronie
Wskrzeszenie – Jednostka ma sporą szanse na wskrzeszenie sojuszniczej martwej jednostki po walce
Pożarcie – Po walce jednostka może pożreć ciała poległych aby odnowić swoje zdrowie
Porażenie – Jednostka może użyć swej energii aby porazić wroga prądem
Przemieszczenie – Jednostka potrafi błyskawicznie przemieszczać się po polu bitwy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Brackii dnia Sob 22:58, 05 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|