Brackii
Administrator
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z lasu na pustyni koło lodowca
|
Wysłany: Pią 13:19, 13 Lip 2007 Temat postu: Zasady Walki |
|
|
1. Gdy zaczyna się walka nie można się poruszać nie w swojej kolejce
2. Kolejność graczy w momencie rozpoczęcia walki wyznacza GM.
3. Podczas swojej kolejki można podbiec(ok. 5m), podejść(ok. 2-3m), zaatakować, rzucić czar czy wykonać inną operacje. Można też na przykład podbiec i zaatakować.
4. Przy chodzeniu celność ataków(strzał, bełtów, czarów a także wręcz) jest zmniejszona o 25%, przy biegu o 50%
5. Walka zaczyna się po zauważeniu się obu stron, po pierwszym ataku lub po innej czynności która sprowadzi do spostrzeżenia że gdzieś jest przeciwnik.
6. Grę w turach mogą wywołać gracze. Na chęć co najmniej 50% obecnych na sesji graczy, można włączyć zasady tur dzięki któremu można zachować kolejność poruszania się.
7. Podczas walki prosi się o nie off-topowanie chatu jak i nie zwracanie uwagi na wielkość zadanych obrażeń, proszę załatwiać wszystkie rzeczy na privie (prywatnych wiadomościach)
8. Przy zadawaniu ciosu piszesz zamierzenie, nie skutek. Nie chce widzieć ataku w stylu „odcinam mu głowę”
9. Postać traci przytomność przy utracie całego WW lub HP poniżej 3, postacie z życiem poniżej 10 lub WW poniżej 10% są osłabione
10. Wszelkie „większe” obrażenia jak utrata którejś z koniczyn są odnotowywane i utrudniają walkę, a także mocne krwotoki powodują obrażenia co turę.
11. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Brackii dnia Pon 23:11, 24 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|